.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهار نظر‌هاي شخصي هاشمي رفسنجاني انتقاد از دولت نيست

عضو مجمع نمايندگان روحاني مجلس گفت: با توجه به شخصيت انقلابي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني نمي‌توان اظهار نظر‌هاي شخصي ايشان در جلسه با نمايندگان روحاني را انتقاد نسبت به دولت دانست.

حجت‌الاسلام محمد‌علي رضايي نماينده تربت‌حيدريه در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به جلسه هفته گذشته مجمع نمايندگان روحاني مجلس با آيت الله هاشمي‌رفسنجاني با بيان اينكه ايشان يكي از شخصيت‌هاي برجسته كشور است و مسئوليت‌ رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبري را بر عهده دارد، اظهار داشت: با توجه به شخصيت انقلابي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني نمي‌توان اظهار نظر‌هاي شخصي ايشان در آن جلسه را انتقاد نسبت به دولت دانست.
وي در خصوص صحبت‌هاي آيت‌الله هاشمي در اين جلسه بيان كرد: آيت‌الله هاشمي شخصي است كه با دليل ديدن مشكلات به بيان راه‌حل‌هايي براي حل اين مشكلات مي‌پردازد، بنابراين گاه اين راه‌حل‌ها مورد توجه دولت قرار مي‌گيرد و گاهي هم دولت راه‌كار‌هاي بهتري را ارائه مي‌دهد.
رضايي افزود: آيت‌الله هاشمي همچنين در اين جلسه بر عمل به قانون تأكيد كرد و گفت: اگر ما در برنامه چهارم و پنجم توسعه به قانون توجه بيشتري بكنيم كار‌ها بهتر پيش مي‌رود و اگر مي‌خواهيم به چشم‌انداز 20 ساله برسيم بايد به اجراي اصل 44 توجه بيشتري داشته باشيم.
نماينده تربت‌حيدريه در مجلس تصريح كرد: با توجه به تجربه چند ساله آيت‌الله هاشمي به عنوان رئيس جمهوري، نمايندگان حاضر در اين جلسه از تجربيات ايشان استفاده كردند.
وي در پايان خاطرنشان كرد: اطلاع‌رساني نادرست و تعطيلات از جمله عوامل عدم حضور برخي از نمايندگان در جلسه آيت‌الله هاشمي با نمايندگان روحاني بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.361 seconds.